Monday, October 8, 2012

Christina Aguilera - Your Body- Makeup

Γεια σας κορίτσια !


Το σημερινό makeup είναι από το καινούργιο βίντεο κλιπ Your Body της Christina Aguilera. Το τραγούδι θέλοντας και μη το ακούμε όλη μέρα, στο ραδιόφωνο, στα μαγαζιά, παντού... το βίντεο κλιπ όμως είναι καταπληκτικό, τόσο το μακιγιάζ της όσο και το όλο στορυ!
Τι το ιδιαίτερο έχει το μακιγιάζ της στο συγκεκριμένο κλιπ?






Tο focus είναι στα μάτια με έντονο eyeliner και μακριές ψεύτικες βλεφαρίδες, που ανάμεσα ξεπροβάλουν μερικές ροζ! Είναι όμως ελαφρύ τόσο όσο να καταλάβεις οτι κατι παίζει και να αναρωτηθείς από που βγαινει το ροζάκι... :)
Στα χείλη αλλάζει χρώματα στην διάρκεια του βίντεο κλιπ, από τελείως nude σε baby pink και σε έντονο φούξια! Εγω φυσικά διάλεξα το φούξια!
Δείτε το βιντεάκι που ανέβασα όπου αντέγραψα look της ή αλλιώς αναφέρω σε λίστα όλα τα προιόντα που χρησιμοποίησα!







Για το πρόσωπο:


  • Makeup: MAC Studio Sculpt (NC20)
  • Concealer: NYX Concealer in a Jar (Porcelain)
  • Πούδρα: MAC Skinfinish Natural (Light)
  • Bronzer: Benefit Hoola Bronzer
  • Ρουζ: Jordana Blush (Blushing Rose)
  • Highlighter: Benefit High Beam 






Στα μάτια:



  • Για να γεμίσω τα φρύδια μου: Jordana Eyebrow Kit in Light
  • Βάση για τις σκιές: MUA Eye Primer
  • Άσπρη/μπεζ σκιά σε όλο το βλέφαρο: Creamy Vanilla από Jordana
  • Γκρι σκιά: Pistol απο την the Naked 2
  • Για την γραμμή του eyliner: Bobbi Brown gel eyeliner
  • Κόκκινη σκιά για την κάτω γραμμή: Jordana blush in Cocoa
  • Μάσκαρα: Clinique High Impact
  • Για να κάνω τις βλεφαρίδες μου ροζ (γιατι δεν είχα ροζ μάσκαρα): MUA Blush in shade #2 (το οποίο έβαλα στις βλεφαρίδες!)
  • Ψεύτικες βλεφαρίδες: Chery Blossom false eyelashes #WSP



Για τα χείλη:



  • Τέλεια φουξ απόχρωση που μοιάζει πολύ μ αυτο που φορούσε στο βίντεο κλιπ!: NYX round lipstick in Spellbound






Ελπίζω να σας άρεσε!

Φιλιά,
Τάνια



6 comments:

  1. άλλη μια τέλεια μεταμόρφωση!!!Μου άρεσε πάρα πολύ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Εχεις επισήμως το πρώτο comment στο blog μου! Μόλις μου έφτιαξες τη μέρα! :)

      Delete
  2. πραγματι πολυ ωραιο βαψιμο!!!θα το δοκιμασω αν και δεν ξερω με ποση επιτυχια :P

    btw, καινουργια εσυ καινουργια κι εγω, αλληλουποστηριξη!!χεχεχεχ

    ReplyDelete
  3. Σ ευχαριστω! Πολυ ευκολο ειναι...θα δεις!
    Κ εσυ καινουργια!? Εγω ακομα προσπαθω να καταλαβω τα βασικα ! :)
    thanks για την υποστηριξη! εγινα μελος στο blog σου....

    ReplyDelete
  4. Πολυ ωραίο μακιγιάζ!!!και της Merilyn απίστευτη μεταμόρφωση!!Μπράβο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστω πολυ! και για την εγγραφη σου επισης!! :)

      Delete