Sunday, October 7, 2012

Let's Blog some more !

Γεια σας κορίτσια !


Με λένε Τάνια και είμαι Blog-aholic !

Έχει τώρα πάνω από 2 χρόνια που έμαθα για την μεγάλη αυτή Beauty Comunity, τόσο στα blogs όσο και στο youtube, και φυσικά  άνοιξαν οι ορίζοντες μου! Βρήκα άτομα με τα οποία μοιράζομαι τα ίδια ενδιαφέροντα, τα ίδια κολλήματα και μιλάμε την ίδια γλώσσα, την γλώσσα της ομορφιάς!

Πριν από 1 χρόνο περίπου αποφάσισα να γίνω ενεργό μέλος αυτής της κοινότητας και να ξεκινήσω το δικό μου κανάλι στο youtube!
Μέσα στον χρόνο αυτό έμαθα πολλά, ανάμεσα σ' αυτά και την ύπαρξη των Ελληνίδων Bloggers/Vloggers την οποία μέχρι τότε αγνοούσα!

Αυτός είναι και ο λόγος που σήμερα  1 χρόνο αργότερα αποφάσισα να ξεκινήσω και ένα blog στο οποίο θα μπορώ να μιλήσω εκτός από τη γλώσσα της ομορφιάς και τη μητρική μου γλώσσα!

Ελπίζω να με ακολουθήσετε και σε αυτό μου το ταξίδι!

Φιλιά...
Tania

No comments:

Post a Comment